Desktop üzemeltetés

Komplett üzemeltetési szolgáltatásunkat mikro-, kis- és középvállalkozások számára ajánljuk, akik általános igényekkel rendelkeznek és fontos számukra, hogy informatikai rendszerük naprakész és stabil legyen! Olyan vállalkozásoknak érdemes szolgáltatásunkat igényelni, akik több számítógéppel, több alkalmazottal dolgoznak, de az alkalmi informatikai problémák megoldására nem éri meg külön munkatársat foglalkoztatniuk, az informatikai rendszer és az abban lévő eszközök karbantartását és felügyeltét pedig saját maguk nem tudják megoldani, vagy az nem lenne költséghatékony. Üzemeltetési szolgáltatásunkkal több előnyt is kínálunk vállalkozásának. Többek között nálunk minden Ügyfélhez dedikált kapcsolattartó tartozik, minden eszközt és munkát dokumentálunk, kérésre IT tanácsadással segítjük vállalkozását.

 

Kiemelt rendelkezésre állást biztosítunk

Dedikált kapcsolattartó segít munkatársainak

Folyamatos monitoring szolgáltatást nyújtunk

Rendszeresen karbantartjuk eszközeit

 

Hatékony IT infrastruktúra

Minden esetben célunk a hatékonyság elérése és az üzletmenet folytonosság biztosítása. Szerződéskötés előtt felmérjük az igényeket, és az eszközök állapotát, valamint egyeztetés után elvégezzük a szükséges módosításokat, beállításokat és javításokat, karbantartási műveleteket. Utóbbi műveleteknek egy egyszeri, előre egyeztetett költsége van. A legjobb rendelkezésre állás érdekében csak egy általunk teljesen átnézett és beállított, hibátlan rendszer üzemeltetését vállaljuk az elvégzett munka folyamatos dokumentálása mellett.

 

Állapot és igényfelmérés

Megvizsgáljuk a meglévő eszközöket és infrastruktúrát, felmérjük az igényeket, javaslatokat teszünk a rendszer és az eszközök hatékony működéséhez szükséges beállítások és javítások elvégzésére.

Megvalósítjuk az elképzeléseket

A feltárt hiányosságokat javítjuk, megvalósítjuk az Ön számára fontos igényeket, beállítjuk és felkészítjük a rendszert az üzemeltetési szolgáltatásra.

Biztonság és adatmentés

Egyeztetés után kialakítjuk a vállalkozása számára fontos adatok védelmét, hozzáférési szinteket definiálunk, biztonsági mentést állítunk be.

A rendszer üzemeltetése

A folyamat végén megkötjük az üzemeltetési szerződést egy átgondolt és letisztult rendszer üzemeltetésére, a munkavégzést és az üzemeltetési feladatokat pedig folyamatosan dokumentáljuk.

 

Áraink

Üzemeltetési szolgáltatásunk minimum 3 asztali vagy mobil számítógép esetén vehető igénybe. Egy adott üzemeltetési csomag a szolgáltatásban résztvevő eszközök számának megfelelő munkaórát foglal magában havonta. Amennyiben a csomagban lévő munkaórák elfogytak, úgy a további támogatás 3 750 Ft + ÁFA / megkezdett negyed óra listaáron kerül kiszámlázásra. A csomagban lévő szabad munkaórák a hónapok között nem átvihetőek. Kiszállás esetén a munkaidő számítását a telephelyünktől való indulástól számítjuk és a telephelyünkre való visszaérkezéskor állítjuk le. Szolgáltatási területünk Budapest és vonzáskörzetére terjed ki.

Kérdése van? Szívesen segítünk! Vegye fel velünk a kapcsolatot!

A szolgáltatás főbb jellemzői
Ticketing rendszer Igen
Naplózott munkaórák Igen
Dedikált kapcsolattartó Igen
First Response Time (FRT) 1 munkanapon belül
Sürgősségi munkavégzés Kérhető
Sürgősségi felár 50%
Sürgősségi FRT 4 munkaórán belül
Rendelkezésre állás munkanapokon 9-17 óráig
Nettó havi alapdíj eszközönként 10 000 Ft

 

 

Mit tartalmaz a szolgáltatás?

A szolgáltatási díj a szolgáltatásban résztvevő asztali vagy mobil számítógépek üzemeltetésére vonatkozik. Ezalatt értjük a fizikai és szoftveres karbantartást, a számítógépek működéséhez és a munkavégzéshez szükséges alapvető szoftverek (pl. operációs rendszer, irodai programcsomag, levelező szoftver, nyomtató vezérlő szoftver stb.) beállítását, hibaelhárítását, a fizikai hibák diagnosztizálását és javítását. A szolgáltatás nem tartalmazza a számítógép hálózattal és nyomtatókkal kapcsolatos fizikai hibaelhárítást és szoftverek kezelésének oktatását, vagy más oktatási tevékenységet, valamint szerverek üzemeltetését, és az esetlegesen felmerülő anyagköltséget.