Desktop üzemeltetés
Komplett üzemeltetési szolgáltatásunkat mikro-, kis- és középvállalkozások számára ajánljuk, akik általános igényekkel rendelkeznek és fontos számukra, hogy informatikai rendszerük naprakész és stabil legyen! Olyan vállalkozásoknak érdemes szolgáltatásunkat igényelni, akik több számítógéppel, több alkalmazottal dolgoznak, de az alkalmi informatikai problémák megoldására nem éri meg külön munkatársat foglalkoztatniuk, az informatikai rendszer és az abban lévő eszközök karbantartását és felügyeltét pedig saját maguk nem tudják megoldani, vagy az nem lenne költséghatékony. Üzemeltetési szolgáltatásunkkal több előnyt is kínálunk vállalkozásának. Többek között nálunk minden Ügyfélhez dedikált kapcsolattartó tartozik, minden eszközt és munkát dokumentálunk, kérésre IT tanácsadással segítjük vállalkozását.
Kiemelt rendelkezésre állást biztosítunk
Dedikált kapcsolattartó segít munkatársainak
Folyamatos monitoring szolgáltatást nyújtunk
Rendszeresen karbantartjuk eszközeit
Hatékony IT infrastruktúra
Minden esetben célunk a hatékonyság elérése és az üzletmenet folytonosság biztosítása. Szerződéskötés előtt felmérjük az igényeket, és az eszközök állapotát, valamint egyeztetés után elvégezzük a szükséges módosításokat, beállításokat és javításokat, karbantartási műveleteket. Utóbbi műveleteknek egy egyszeri, előre egyeztetett költsége van. A legjobb rendelkezésre állás érdekében csak egy általunk teljesen átnézett és beállított, hibátlan rendszer üzemeltetését vállaljuk az elvégzett munka folyamatos dokumentálása mellett.
Állapot és igényfelmérés
Megvizsgáljuk a meglévő eszközöket és infrastruktúrát, felmérjük az igényeket, javaslatokat teszünk a rendszer és az eszközök hatékony működéséhez szükséges beállítások és javítások elvégzésére.
Megvalósítjuk az elképzeléseket
A feltárt hiányosságokat javítjuk, megvalósítjuk az Ön számára fontos igényeket, beállítjuk és felkészítjük a rendszert az üzemeltetési szolgáltatásra.
Biztonság és adatmentés
Egyeztetés után kialakítjuk a vállalkozása számára fontos adatok védelmét, hozzáférési szinteket definiálunk, biztonsági mentést állítunk be.
A rendszer üzemeltetése
A folyamat végén megkötjük az üzemeltetési szerződést egy átgondolt és letisztult rendszer üzemeltetésére, a munkavégzést és az üzemeltetési feladatokat pedig folyamatosan dokumentáljuk.
Szolgáltatási feltételek és árak
Üzemeltetési szolgáltatásunk minimum 5db asztali vagy mobil számítógép esetén vehető igénybe. A választott darabszám függvényében létrejön havonta egy "lefogyasztható keret", melyben minden számítógép egy munkaórányi összegnek felel meg. Magyarul pl. 5db számítógép esetén 5 órányi munkadíjat használhatunk fel havonta. Az eszközszámból számított havi díj díjmentesen tartalmazza a szükséges karbantartásokat, a rendelkezésre állást és a monitoringot azokra az eszközökre, amelyeken az beállítható. Amennyiben az egyéb support kérések meghaladják a havi keret összegét, úgy a további támogatás 3 750 Ft + ÁFA / megkezdett negyed óra listaáron kerül kiszámlázásra távsegítséggel és helyszíni kiszállással egyaránt. Jó hír, hogy mivel egy normálisan beállított és karbantartott rendszerben kevesebb a hibák valószínűsége, ezért a tapasztalatok alapján a havi kerete nem szokott elfogyni Ügyfeleinknek.
Kérdése van? Szívesen segítünk! Vegye fel velünk a kapcsolatot!
A szolgáltatás főbb jellemzői | ||
Ticketing rendszer | Igen | |
Naplózott munkaórák | Igen | |
Dedikált kapcsolattartó | Igen | |
First Response Time (FRT) | 1 munkanapon belül | |
Sürgősségi munkavégzés | Kérhető | |
Sürgősségi felár | 50% | |
Sürgősségi FRT | 4 munkaórán belül | |
Rendelkezésre állás munkanapokon | 9-17 óráig | |
Havi alapdíj eszközönként (nettó ár) | 10 000 Ft | |
Támogatási óradíj (nettó ár) | 15 000 Ft |
Mit tartalmaz a szolgáltatás?
A szolgáltatásban asztali vagy mobil számítógépek üzemeltetését vállaljuk. Ezalatt értjük a fizikai és szoftveres karbantartást, a számítógépek működéséhez és a munkavégzéshez szükséges alapvető szoftverek (pl. operációs rendszer, irodai programcsomag, levelező szoftver, nyomtató vezérlő szoftver stb.) beállítását, hibaelhárítását, a fizikai hibák diagnosztizálását és javítását. A szolgáltatás nem tartalmazza a számítógép hálózattal és nyomtatókkal kapcsolatos fizikai hibaelhárítást és szoftverek kezelésének oktatását, vagy más oktatási tevékenységet, valamint szerverek üzemeltetését, és az esetlegesen felmerülő anyagköltséget.