Rendszergazda szolgáltatás

Rendszergazda szolgáltatás profiktól, mikro-, kis- és középvállalkozások számára

Miért érdemes minket választani

Kiemelt rendelkezésre állás

Kiemelt rendelkezésre állás

Amikor szükség van ránk, akkor ott leszünk Önnek! Sürgősséggel akár 4 munkaórán belül elkezdjük a hibaelhárítást!
Dedikált kapcsolattartó

Dedikált kapcsolattartó

Dedikált kapcsolattartót biztosítunk, aki ismerni fogja a cége működését, így hatékonyabban fog tudni segíteni!
Monitoring

Monitoring

A szolgáltatásunk része a folyamatos monitoring, mely során az alapvető problémák sok esetben megelőzhetőek!
Rendszeres karbantartás

Rendszeres karbantartás

Szükséges időközönként rendszeresen karbantartjuk eszközeit, ezzel megelőzve a legtöbb általános problémát!

Kiknek ajánljuk

Rendszergazda szolgáltatás
  • Mikro-, kis- és középvállalkozások számára
  • Ahol fontos, hogy az informatikai rendszer naprakész és stabil legyen
  • Ahol az üzletmenet folytonosság kritikus részét képezik a számítógépek

Olyan vállalkozásoknak érdemes rendszergazda szolgáltatásunkat igényelni, akik több számítógéppel, több alkalmazottal dolgoznak, de az alkalmi informatikai problémák megoldására nem éri meg külön munkatársat foglalkoztatniuk, az informatikai rendszer és az abban lévő eszközök beszerzését, karbantartását és felügyeltét pedig saját maguk nem tudják megoldani, vagy az nem lenne költséghatékony. Rendszergazda szolgáltatásunkkal több előnyt is kínálunk vállalkozásának. Többek között nálunk minden Ügyfélhez dedikált kapcsolattartó tartozik, minden eszközt és munkát dokumentálunk, kérésre IT tanácsadással segítjük vállalkozását, valamint a szükséges eszközöket is beszerezzük.

Hatékony desktop üzemeltetés

Növekedés ikon

Állapot és igényfelmérés

Megvizsgáljuk a meglévő eszközöket, felmérjük az igényeket, javaslatokat teszünk az eszközök hatékony működéséhez szükséges beállítások és javítások elvégzésére.

Megvalósítjuk az elképzeléseket

A feltárt hiányosságokat javítjuk, megvalósítjuk az Ön számára fontos igényeket, beállítjuk és felkészítjük a rendszert az üzemeltetési szolgáltatásra.

Biztonság és adatmentés

Egyeztetés után kialakítjuk a vállalkozása számára fontos adatok védelmét, hozzáférési szinteket definiálunk, kérésre biztonsági mentést állítunk be.

A rendszer üzemeltetése

Megkötjük az üzemeltetési szerződést egy átgondolt és letisztult rendszer üzemeltetésére, a munkavégzést és az üzemeltetési feladatokat pedig folyamatosan dokumentáljuk.

Check ikon

Hogyan működik a rendszergazda szolgáltatás, mik a feltételek?

Rendszergazda szolgáltatás esetén a díjat alapvetően a desktop üzemeltetésben résztvevő eszközök számából kalkuláljuk. A rendszergazda szolgáltatás cégünknél minimum 50 000 Ft + ÁFA / hó áron vehető igénybe, mely normál esetben 5db számítógép üzemeltetését foglalja magában a 10 000 Ft + ÁFA / eszköz listaár alapján. A díjat kisebb, 5 számítógéppel nem rendelkező vállalkozások esetében a meglévő számítógépekre, alapszintű szerver vagy telephelyi / irodai hálózat üzemeltetésre is fel lehet használni a rendszer komplexitásától függően. Az 5db számítógépet elérve a rendszergazda szolgáltatás havi díja minden esetben a rendelkezésre álló eszközszámból számítódik és igény szerint a szerverek, és IT infrastruktúra üzemeltetése külön egyedi díjazás alapján kerül megállapításra.

A számítógép üzemeltetés havi költsége magában foglalja a szükséges karbantartásokat és az esetleges hibaelhárítást, valamint a rendelkezésre állást és a monitoringot azokra az eszközökre, amelyeken az beállítható. Emellett a meglévő eszközszám függvényében létrejön havonta egy "lefogyasztható keret" az egyéb kérésekre vonatkozóan, melyben minden számítógép egy munkaórányi összegnek felel meg. Magyarul pl. 5db számítógép esetén 5 órányi munkadíjat használhatunk fel havonta. Amennyiben az egyéb IT support kérések meghaladják a havi keret összegét, úgy a további támogatás 3 750 Ft + ÁFA / megkezdett negyed óra listaáron kerül kiszámlázásra távsegítséggel és helyszíni kiszállással egyaránt.

Felkeltettük érdeklődését? Szívesen adunk bőveb tájékoztatást a +36 1 808 9696 telefonszámon vagy a helpdesk[kukac]ntit.hu e-mail címen!


A szolgáltatás főbb jellemzői és árak

Ticketing rendszer
Igen
Naplózott munkaórák
Igen
Dedikált kapcsolattartó
Igen
Szerződésben meghatározott hűségidő
Nincs
First Response Time (FRT)
1 munkanapon belül
Sürgősségi munkavégzés
Kérhető
Sürgősségi felár
50%
Sürgősségi FRT
4 munkaórán belül
Rendelkezésre állás munkanapokon
9-17 óráig
Havi alapdíj eszközönként
10 000 Ft + ÁFA
Támogatási óradíj
15 000 Ft + ÁFA

Mit tartalmaz a szolgáltatás?

A szolgáltatás tartalmazza:
  • Windows eszközök esetén monitoring szolgáltatást
  • fizikai és szoftveres karbantartást
  • hardveres hibák diagnosztizálását és javítását
  • a számítógépek működéséhez és a munkavégzéshez szükséges alapvető szoftverek beállítását, hibaelhárítását
    (pl. operációs rendszer, irodai programcsomag, levelező szoftver, nyomtató vezérlő szoftver, stb.)
A szolgáltatás nem tartalmazza:
  • számítógép hálózattal kapcsolatos hibaelhárítást
  • nyomtatókkal kapcsolatos fizikai hibaelhárítást
  • szoftverek kezelésének oktatását
  • szerverek üzemeltetését
  • az esetlegesen felmerülő anyagköltséget