IT üzemeltetés mikro-, kis- és középvállalkozások számára
Olyan vállalkozásoknak érdemes rendszergazda szolgáltatásunkat igényelni, akik több számítógéppel, több alkalmazottal dolgoznak, de az alkalmi informatikai problémák megoldására nem éri meg külön munkatársat foglalkoztatniuk, az informatikai rendszer és az abban lévő eszközök beszerzését, karbantartását és felügyeltét pedig saját maguk nem tudják megoldani, vagy az nem lenne költséghatékony. Rendszergazda szolgáltatásunkkal több előnyt is kínálunk vállalkozásának. Többek között nálunk minden Ügyfélhez dedikált kapcsolattartó tartozik, minden eszközt és munkát dokumentálunk, kérésre IT tanácsadással segítjük vállalkozását, valamint a szükséges eszközöket is beszerezzük.
Megvizsgáljuk a meglévő eszközöket, felmérjük az igényeket, javaslatokat teszünk az eszközök hatékony működéséhez szükséges beállítások és javítások elvégzésére.
A feltárt hiányosságokat javítjuk, megvalósítjuk az Ön számára fontos igényeket, beállítjuk és felkészítjük a rendszert az üzemeltetési szolgáltatásra.
Egyeztetés után kialakítjuk a vállalkozása számára fontos adatok védelmét, hozzáférési szinteket definiálunk, kérésre biztonsági mentést állítunk be.
Megkötjük az üzemeltetési szerződést egy átgondolt és letisztult rendszer üzemeltetésére, a munkavégzést és az üzemeltetési feladatokat pedig folyamatosan dokumentáljuk.
Rendszergazda szolgáltatás esetén a díjat alapvetően a IT üzemeltetésben résztvevő eszközök számából kalkuláljuk. A rendszergazda szolgáltatás cégünknél minimum 50 000 Ft + ÁFA / hó áron vehető igénybe, mely normál esetben 5db számítógép üzemeltetését foglalja magában a 10 000 Ft + ÁFA / eszköz listaár alapján. A díjat kisebb, 5 számítógéppel nem rendelkező vállalkozások esetében a meglévő számítógépekre, alapszintű szerver vagy telephelyi / irodai hálózat üzemeltetésre is fel lehet használni a rendszer komplexitásától függően.
Az 5db számítógépet elérve a rendszergazda szolgáltatás havi díja minden esetben a rendelkezésre álló eszközszámból számítódik és igény szerint a szerverek, és IT infrastruktúra üzemeltetése külön egyedi díjazás alapján kerül megállapításra.
A számítógép üzemeltetés havi költsége magában foglalja
a szükséges karbantartásokat és az esetleges hibaelhárítást, valamint a rendelkezésre állást és a monitoringot azokra az eszközökre, amelyeken az beállítható. Emellett a meglévő eszközszám függvényében
létrejön havonta egy "lefogyasztható keret" az egyéb kérésekre vonatkozóan, melyben minden számítógép egy munkaórányi összegnek felel meg. Magyarul pl.
5db számítógép esetén 5 órányi munkadíjat használhatunk fel havonta.
Amennyiben az egyéb IT support kérések meghaladják a havi keret összegét, úgy a további támogatás 3 750 Ft + ÁFA / megkezdett negyed
óra listaáron kerül kiszámlázásra távsegítséggel és helyszíni kiszállással egyaránt.
Felkeltettük érdeklődését? Szívesen adunk bőveb tájékoztatást a +36 1 808 9696 telefonszámon vagy a helpdesk[kukac]ntit.hu e-mail címen!